« فروشگاه اینترنتی نور شاپکتابخانه مدرسه فقاهت »

کتابخانه دیجیتالی و پایگاه مجلات تخصصی نور

نوشته شده توسطمعاونت پژوهش حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) شه 3ام خرداد, 1397

مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي در شهر مقدس قم و در سال 1387ش، با توجه به پیشینه نرم­ افزارهای مختلف ارائه­ شده و به منظور دسترسي سريع و آسان پژوهشگران به منابع پژوهشي با هدف عرضه کتاب­هاي تخصصي حوزه علوم اسلامي و انساني بر روي شبکه جهاني اینترنت، پايگاه کتابخانه ديجيتال نور را با امكانات پژوهشي و قابلیت­های متنوع تحقیقاتی راه­اندازی نمود. که در طی این مدت تغییرات و تحولات گسترده ای از لحاظ محتوایی، گرافیکی، به روزرسانی دیتا، امکانات و قابلیت های پژوهشی و نمایشی مورد نیاز کاربر و همچنین افزایش تعداد کتاب و حجم اطلاعات … را داشته است که موجبات افزایش استقبال و استفاده سریع و آسان کاربران را فراهم کرده است.
یکی از اقدامات مفید و مورد نیاز پایگاه به جهت مراجعه کاربران از سایر کشورها برای دست یابی به منابع معتبر و مرجع راه اندازی اینترفیس  عربی و انگلیسی در کنار اینترفیس فارسی آن می باشد.
این پایگاه هم اکنون 8000 عنوان کتاب تخصصي در حدود 15000 جلد در زمینه علوم اسلامی را ارائه کرده است،که مشتمل بر موضوعات زير می باشد.

همچنین اساتید و دانشجویان و طلاب علوم انسانی می توانند مقالات مورد نیاز خود را به صورت رایگان از پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) دریافت نمایند.

لینک کتابخانه دیجیتالی نور

https://www.noorlib.ir/view/fa/default

لینک پایگاه مجلات تخصصی نور

https://www.noormags.ir


فرم در حال بارگذاری ...