« نشریه علمیهمایش ملی روش پژوهشی آیت الله جعفر سبحانی(مدظله العالی) »

فروشگاه الکترونیکی نشر هاجر

نوشته شده توسطمعاونت پژوهش حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) شه 4ام تیر, 1397

حوزه های علمیه شیعی
    میراث دار جاوید معارف و علوم آل الله، پاسداران حریم و کیان شریعت و عقاید اسلامی، حصن حصین ارزش های والای انسانی و مروج معارف انسان ساز و روح بخش اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله» بوده و هستند.
    ماندگاری و حفظ و حراست از دسترنج تربیت یافتگان حوزه مقدسه علمیه، یعنی عالمان دین باور و فقیهان دانشمند و اصحاب اهل قلم و نظر در قالب کتاب، رساله، مجله، فیلم و سایر ابزارهای نوبت مسیر است.

 مرکز نشر هاجر
      افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، گام های مفید و مؤثری برداشته و خود را برای تحقق اهداف والاتر و آینده ای درخشان آماده می کند.

 

محصولات فروشگاه نشر هاجر وابسته به مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران در شامل مباحث: تفسير، تاريخ، مهدويت، اجتماعي، زنان، ادعيه ، دروس حوزوي و … مي باشد.

«تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»

«دانلود پي دي اف محصولات»

لينك ورود http://hajar.whc.ir/eshop/product


فرم در حال بارگذاری ...